Документ z1397-17, чинний, поточна редакція — Редакція від 08.06.2018, підстава z0600-18


{Додаток 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 409 від 23.04.2018}


Додаток 5
до Умов прийому на навчання
до закладів вищої освіти України
в 2018 році
(підпункт 1 пункту 8 розділу VІІ)

ТАБЛИЦЯ
переведення середнього бала документа про повну загальну середню освіту, обрахованого за 12-бальною шкалою, в шкалу 100200

1

100


4

120


8

160

1,1

100


4,1

121


8,1

161

1,2

100


4,2

122


8,2

162

1,3

100


4,3

123


8,3

163

1,4

100


4,4

124


8,4

164

1,5

100


4,5

125


8,5

165

1,6

100


4,6

126


8,6

166

1,7

100


4,7

127


8,7

167

1,8

100


4,8

128


8,8

168

1,9

100


4,9

129


8,9

169

2

100


5

130


9

170

2,1

101


5,1

131


9,1

171

2,2

102


5,2

132


9,2

172

2,3

103


5,3

133


9,3

173

2,4

104


5,4

134


9,4

174

2,5

105


5,5

135


9,5

175

2,6

106


5,6

136


9,6

176

2,7

107


5,7

137


9,7

177

2,8

108


5,8

138


9,8

178

2,9

109


5,9

139


9,9

179

3

110


6

140


10

180

3,1

111


6,1

141


10,1

181

3,2

112


6,2

142


10,2

182

3,3

113


6,3

143


10,3

183

3,4

114


6,4

144


10,4

184

3,5

115


6,5

145


10,5

185

3,6

116


6,6

146


10,6

186

3,7

117


6,7

147


10,7

187

3,8

118


6,8

148


10,8

188

3,9

119


6,9

149


10,9

189




7

150


11

190




7,1

151


11,1

191




7,2

152


11,2

192




7,3

153


11,3

193




7,4

154


11,4

194




7,5

155


11,5

195




7,6

156


11,6

196




7,7

157


11,7

197




7,8

158


11,8

198




7,9

159


11,9

199







12

200


Додаток 6
до Умов прийому на навчання
до закладів вищої освіти України
в 2018 році
(пункт 5 розділу ІХ)

МАТЕРІАЛИ
для розробки технічного завдання до алгоритму адресного розміщення державного та регіонального замовлення в 2018 році

І. Сфера використання алгоритму

1. Алгоритм призначений для розподілу місць державного та регіонального замовлення для прийому вступників на здобуття вищої освіти ступеня бакалавра (магістра медичного, фармацевтичного та ветеринарного спрямувань) за денною та заочною формами навчання на основі повної загальної середньої освіти, а також для прийому вступників на здобуття ступеня магістра за спеціальностями 081 «Право» та 293 «Міжнародне право» (далі - Контингент) відповідно до Умов прийому на навчання до закладів вищої освіти України в 2018 році, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 13 жовтня 2017 року № 1378, (далі - Умови прийому).

2. Алгоритм не застосовується для прийому вступників до вищих військових навчальних закладів (закладів вищої освіти із специфічними умовами навчання), військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти для забезпечення потреб оборони України, державної безпеки і захисту державного кордону, інших військових формувань та правоохоронних органів, який здійснюють такі державні замовники чи за їх участю: Міністерство оборони України, Служба безпеки України, Міністерство внутрішніх справ України, Національна гвардія України, Національна поліція України, Державна прикордонна служба України, Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації України, Державна спеціальна служба транспорту України, Державна служби України з надзвичайних ситуацій, Державна пенітенціарна служба України, Державна фіскальна служба України.

3. Алгоритм не застосовується для прийому на навчання відповідно до Порядку прийому для здобуття вищої та професійно-технічної освіти осіб, які проживають на тимчасово окупованій території України, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 24 травня 2016 року № 560, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 31 травня 2016 року за № 795/28925.

4. Алгоритм не застосовується для прийому осіб за співбесідою, який здійснюється відповідно до Умов прийому.

5. Алгоритм не застосовується до іноземців та осіб без громадянства, у тому числі осіб, які постійно проживають в Україні, осіб, яким надано статус біженця в Україні, та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту.

6. Зараховані не пізніше 26 липня 2017 року на місця державного та регіонального замовлення особи, які входять до Контингенту і не обробляються Алгоритмом, виключаються з конкурсу на інші місця державного замовлення.

ІІ. Підготовка та коригування вхідної інформації

1. Перед застосуванням Алгоритму проводиться корегування вхідної інформації:

максимальні (загальні) обсяги державного або регіонального замовлення конкурсів, суперобсяги державного замовлення відповідних Широких конкурсів зменшуються на використані обсяги квоти-2 та на кількість місць, на які зараховані вступники, які мають право на зарахування за співбесідою;

мінімальні обсяги державного замовлення конкурсів зменшуються на використані обсяги квоти-2 та на кількість місць, на які зараховані вступники, які мають право на зарахування за співбесідою. Якщо в результаті отримується число менше 1, то конкурс виконав мінімальні обсяги і вони надалі для нього в Алгоритмі не використовуються.

2. Конкурси можуть поділятись на два-три субконкурси в межах кожного з них. Субконкурс А - пропозиція закладу вищої освіти в межах певного конкурсу для прийому вступників з числа осіб, які мають право на вступ за квотою-1. Субконкурс Б - пропозиція закладу вищої освіти в межах певного конкурсу з числа осіб, які мають право на вступ за квотою-3. Субконкурс А і субконкурс Б утворюються в разі наявності вступників відповідних категорій. Субконкурс В - пропозиція закладу вищої освіти в межах певного конкурсу для всіх вступників, включаючи осіб зазначених вище категорій, які не будуть рекомендовані в межах субконкурсу А і субконкурсу Б. Невикористаний розмір квоти-1 і квоти-3 використовується в субконкурсі В.

3. Якщо наявні вступники, які допущені до участі в конкурсі та мають право на участь у субконкурсі А та/або субконкурсі Б, тоді замість конкурсу в Алгоритмі використовуємо субконкурс А та/або субконкурс Б і субконкурс В цього конкурсу, які формуються таким чином:

вступники, які допущені до участі в конкурсі, допускаються до участі в субконкурсі В цього конкурсу з визначеною для конкурсу пріоритетністю. Рейтинговий список вступників для субконкурсу В збігається з рейтинговим списком конкурсу. Субконкурс В успадковує максимальний (загальний) обсяг державного або регіонального замовлення конкурсу;

вступники, які допущені до участі в конкурсі та мають право на участь у субконкурсі А, допускаються до участі в субконкурсі А цього конкурсу з пріоритетністю, яка встановлюється на 0,5 менше (тепер мінімальне можливе значення пріоритетності дорівнює 0,5), ніж визначена для конкурсу. Рейтинговий список вступників для субконкурсу А успадковується з рейтингового списку конкурсу. Обсяг державного або регіонального замовлення для субконкурсу А встановлюється в розмірі квоти-1 відповідного конкурсу;

вступники, які допущені до участі в конкурсі та мають право на участь у субконкурсі Б, допускаються до участі в субконкурсі Б цього конкурсу з пріоритетністю, яка встановлюється на 0,25 менше (тепер мінімальне можливе значення пріоритетності дорівнює 0,75, якщо немає учасників в субконкурсі А), ніж визначена для конкурсу. Рейтинговий список вступників для субконкурсу Б успадковується з рейтингового списку конкурсу. Обсяг державного або регіонального замовлення для субконкурсу Б встановлюється в розмірі квоти-3 відповідного конкурсу.

4. Конкурс на загальних умовах - конкурс (який не поділявся на субконкурси) або субконкурс В у межах конкурсу, який поділено на субконкурси.

5. Розрахунковий конкурс - конкурс, або субконкурс А, або субконкурс Б, або субконкурс В.

6. Обсяг розрахункового конкурсу - максимальний (загальний) обсяг державного або регіонального замовлення (для конкурсу, субконкурсу В) або обсяг державного або регіонального замовлення (для субконкурсу А, субконкурсу Б).

ІІІ. Визначення рекомендованих до зарахування за конкурсами

1. Етап А.

Перший крок.

Кожному розрахунковому конкурсу пропонується перелік вступників, для яких цей розрахунковий конкурс має найбільшу пріоритетність. Кожний розрахунковий конкурс зараховує до списку очікування кращих за власним рейтинговим списком вступників із запропонованих вступників в кількості, що не перевищує обсяг розрахункового конкурсу, а решті відмовляє.

Кожна група субконкурсів кожного конкурсу (субконкурс А та/або субконкурс Б і субконкурс В) перевіряються на перевищення максимального (загального) обсягу державного або регіонального замовлення конкурсу, і в разі перевищення, визначається відповідна кількість вступників із субконкурсу В з нижчими позиціями в рейтинговому списку вступників, які отримують відмову.

Кожний широкий конкурс перевіряється на перевищення суперобсягу державного замовлення, і в разі перевищення, за об’єднаним списком очікування визначається відповідна кількість вступників (не з субконкурсів А і не з субконкурсів Б) з найменшими значеннями конкурсного бала (при рівних конкурсних балах - з урахуванням пункту 2 розділу VІІ Умов прийому), які також отримують відмову.

K-ий крок (K>S1).

На наступних кроках кожний вступник, який на цей момент не внесений до списку очікування жодного розрахункового конкурсу, пропонується тому розрахунковому конкурсу, який має для нього найбільшу пріоритетність (крім тих, де він уже отримав відмову). Кожний розрахунковий конкурс об’єднує наявний у нього список очікування та отриману пропозицію, формує новий список очікування за власним рейтинговим списком вступників в кількості, що не перевищує обсяг розрахункового конкурсу, а решті відмовляє.

Кожна група субконкурсів кожного конкурсу (субконкурс А та/або субконкурс Б і субконкурс В) перевіряється на перевищення максимального (загального) обсягу державного або регіонального замовлення конкурсу, і в разі перевищення, визначається відповідна кількість вступників із субконкурсу В з нижчими позиціями в його рейтинговому списку вступників, які отримують відмову.

Кожний широкий конкурс перевіряється на перевищення суперобсягу державного замовлення і в разі перевищення за об’єднаним списком очікування визначається відповідна кількість вступників (не із субконкурсів А і не із субконкурсів Б) з найменшими значеннями конкурсного бала (при рівних конкурсних балах - з урахуванням пункту 2 розділу VІІ Умов прийому), які також отримують відмову.

Етап А вважається виконаним, коли вичерпується перелік пропозицій вступників до розрахункових конкурсів, які не знаходяться в списках очікування та не отримали відмови за всіма розрахунковими конкурсами. Перехід до етапу Б.

2. Етап Б.

Якщо існують конкурси, в яких кількість вступників в списку очікування (сума вступників у списках очікування субконкурсу А та/або субконкурсу Б і субконкурсу В) менше мінімального обсягу державного або регіонального замовлення, то такі конкурси анулюються, а вступники з їх списків очікування виключаються, отримують відмову і помічаються як такі, що допущені до етапу В.

Фіналіст розрахункового конкурсу - вступник з найнижчим положенням в рейтинговому списку розрахункового конкурсу, включений в список очікування, після завершення етапу А.

Фіналіст широкого конкурсу - вступник, крім вступників із субконкурсів А та Б, з найнижчим положенням в широкому рейтинговому списку широкого конкурсу, включений в список очікування, після завершення етапу А.

Перехід до етапу В.

3. Етап В

K-й крок (K>=1).

Кожний допущений до етапу В вступник, який на цей момент не внесений до списку очікування жодного розрахункового конкурсу, пропонується тому розрахунковому конкурсу, який має для нього найбільшу пріоритетність (крім тих, де він уже отримав відмову в межах етапів А та В). Кожний розрахунковий конкурс включає в свій список очікування вступників з отриманих пропозицій.

Кожен розрахунковий конкурс перевіряється на перевищення обсягу розрахункового конкурсу і в разі перевищення визначається відповідна кількість вступників, допущених до етапу В, з нижчими позиціями в рейтинговому списку вступників, які отримують відмову, за виключенням тих вступників, чия позиція в рейтинговому списку розрахункового конкурсу вища за позицію фіналіста розрахункового конкурсу.

Кожна група субконкурсів кожного конкурсу (субконкурс А та/або субконкурс Б і субконкурс В) перевіряється на перевищення максимального (загального) обсягу державного або регіонального замовлення конкурсу, і в разі перевищення, визначається відповідна кількість вступників, допущених до етапу В, із субконкурсу В з нижчими позиціями в його рейтинговому списку вступників, які отримують відмову, за виключенням тих вступників, чия позиція вища за позицію фіналіста розрахункового конкурсу відповідного субконкурсу В.

Кожний широкий конкурс перевіряється на перевищення суперобсягу державного замовлення і в разі перевищення за об’єднаним списком очікування визначається відповідна кількість вступників (не із субконкурсів А і не із субконкурсів Б), допущених до етапу В, з найменшими значеннями конкурсного бала (при рівних конкурсних балах - з урахуванням пункту 2 розділу VІІ Умов прийому), які також отримують відмову, за винятком тих вступників, чия позиція в широкому рейтинговому списку вища за позицію фіналіста широкого конкурсу.

Етап В вважається виконаним, коли вичерпується перелік пропозицій вступників (допущених до етапу В) до розрахункових конкурсів, які не знаходяться в списках очікування та не отримали відмови за всіма розрахунковими конкурсами.

Вступники, які на цей момент залишились в списках очікування, одержують рекомендацію до зарахування. Кількість вступників, що одержали рекомендацію, визначає кількість рекомендованих за кожним конкурсом вступників.



вгору